En spontan testplating med Australiens typ basta fotograf

Ar sant som kan handa ibland. Typ idag :)
Igar var jag pa en go see hos den har fotografen, hans namn ar Cameron. Han platar for bland annat Harpes Baazar, Elle med mera...Fick kolla i hans bok igar. HELT sjukt bra portfolio...Han har typ platat overallt. New York, Paris you name it.
Nar jag kom in pa agenturen berattade dom att Cameron hade ringt och ville att jag skulle komma forbi direkt for att ta lite polaroider (ni vet, naturliga bilder utan smink och sant). Sa jag akte dit direkt. Vi borjade med att ta lite polaroider med hans super coola polaroidkamera...Varsta retro...Ni vet ju hur mycket jag alskar polaroidkameror...!! Dom blev helt sjukt fina...Togs uppe pa taket pa studion. Han blev ocksa helt paff...Meningen var ju att det "bara" skulle vara polarider. Men vi borjade testa olika saker och poser...Sa slutresultatet blev ungefar samma feeling som old school Calvin Klein campaigns men Kate moss...Han ska till och med ha tva i sin bok! Sedan tog han sin digitalkamera och vi platade ungefar samma. Han andrar installiningarna sa att de blir samma ljus som polaroidbilderna...Han ska jobba med dom i photoshop :)
Sa det slutade med att jag stannade dar i cirka 3-4 timmar haha...Lite oplanerat...!
Det roliga ar att han gillade mig sa mycket att han vill boka mig for flera jobb nu! :D Yeej!

Kate moss for Calvin Klein.



Ni far sjalvklart se bilderna sen nar jag far dom!

Kommentarer
Postat av: Hemliga Modellen

Fan vad coolt!!!Grattis får man ju säga :)

2008-09-10 @ 14:42:25
URL: http://hemligamodellen.blogg.se/
Postat av: anja

GRATTIS DU KOMMER BLI STOOR :D

2008-09-10 @ 15:06:30
URL: http://un
Postat av: angelica

ÅH GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD VAD ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLIGT!!!!!!!!!!! ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GLAD FÖR DIN SKULL ALLTSÅ!!!!!!! <3

2008-09-10 @ 16:45:24
Postat av: Jossan

Vad roligt! Du charmar alla, haha :)

Kram

2008-09-10 @ 17:25:12
Postat av: Johanna

Vad kul för dig! Har följt din blogg nu i en månad och kommer fortsätta att läsa din blogg för du skriver så bra.du verkar så ödmjuk och är väldigt duktig. :)

2008-09-10 @ 20:10:32
Postat av: L-M

Kate bilderna (första och andra) är tagna av Mario sorrentino som var hennes pojkvän på den tiden. De är tagna när de var på semester tillsamans på någon tropisk ö någonstans.Också spotant med andra ord.

Grattis

2008-09-10 @ 20:10:57
Postat av: Emma

Va glad jag blir av era kommentarer, de varmer verkligen i hjartat! Tack och ater tack! <3

Stora kramar!

2008-09-12 @ 11:48:34
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0