En toppen dag!

Har jag haft idag. Kanns som att allt borjar falla pa plats, helt klart!
Mina go sees och castings gick skitbra (ursakta uttrycket) hihi...Har nog aldrig haft sa manga lyckade moten pa en och samma dag...Mycket bra respons! :D
Det var ocksa lite soligt idag :) Och jag har atit massa god mat. Bade till lunch middag...Och allt dar emellan for den delen! Lagade lasange till middag, till mig, Peter och Peters basta kompis. Gott gott...
Imorgon ska man upp tidigt igen. Har an sa lange 3 go sees imorrn. Underklades kampanjen blev framflyttad. Vet inte om det blir nasta vecka istallet eller veckan darpa...Aja jag har ju iallafall jobbet :)

Nu ska jag ta en dusch och sen lasa lite i en bok som jag har med mig fran Svedala!

Today I'm happy :D...Sa det kanns bra!

By the way...Jag vill inte att min blogg ska vara fake...Det ar darfor jag alltid ar arlig med er och berattar aven om dom dagar som suger och nar jag mar daligt. Vill inte att folk ska fa uppfattningen om att vara modell innebar att varje dag ar "I'm so perfect and beautiful and my life is like a fairytale"...For det ar ju inte sanningen om nagan manniska oavsett vilket jobb man har :) Vill bara att ni ska fa veta alla positiva och negativa sidor om modellandet! ;)

Kram pa er!

Kommentarer
Postat av: Hemliga Modellen

Jättekul att det går bra för dig! Alltid kul att känna att mötea går vägen!

2008-09-09 @ 14:57:43
URL: http://hemligamodellen.blogg.se/
Postat av: jenny

älskar din blogg..den är så ärlig och äkta. och hela du verkar vara så enkel och bra ^^



va bra att alla dina go-sees och castings går bra där nere :) hoppas det fortsätter i samma spår, och kanske ännu bättre! :)

2008-09-09 @ 17:41:26
URL: http://shadees.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Vad roligt att det går så bra för dig! Spännande att följa dig på vägen till att bli supermodell. För vänta bara, snart är du där.. :)

2008-09-10 @ 09:47:31
URL: http://ceciliarothoff.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0