Fashion week

Idag var jag och Barbora och kollade pa visningarna pa Melbourne fashion week...Vi hade VIP biljetter som vi hade fatt fran agenturen...Kul & se visningarna...Men jag maste saga att modet i Sverige ar mycket mer nyskapande och inspirerande! Gud...En av modellerna som gick visningen var sa smal sa att jag nastan madde illa...Benen bara stack ut overallt...Usch. Det ar verkligen inte snyggt!

Aja har kommer lite bilder iallafall :)

Jag och Barbora...Sitter och vantar pa att visningen ska dra igang!
Idag blev det blommig rosa aktig klanning och matchande rosa lappar ;)

Modeller och en kranglig catwalk...! :)

Finalen nar alla modellerna kommer ut igen...Manga blev dom tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vad söt du är! Lycka till med modellandet! Ditt modellarbete och blogg är mycket spännande att följa! Måste säga att det är en fröjd att läsa en blogg om/av en tjej som faktiskt är modell PÅ RIKTIGT. Är alldeles för många wannabe-modeller i bloggvärlden tycker jag. Ett litet önskemål slänger jag in också, hi hi. Det vore också roligt med lite bilder från Melbournes gatuliv. Hoppas att du har tid och lust att fota och lägga ut. Lycka till!

2008-09-02 @ 20:22:36
Postat av: Emma

Hej Ulrika och tack :) Kul att du tycker det! Det haller jag med om..!

Sjalvklart ska jag forsoka fa med mer av det! Alltid kul med forslag :)

Kram!

2008-09-04 @ 00:47:35
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0