Go and see 'em all!

Is what I have to do. Traffa alla kunder...Fotografer, casting byraer, casting directors, brands, stylister...Jepp :)
Kul ar det att ga runt och traffa alla. Men man maste vara redo. Rent har ar att foredra, lite latt sminkad, hogklackade skor, boken i hogsta hugg och garna ett leende pa lapparna!
Idag var det "bara" 2 go sees. Jag och Barbora akte tillsammans till dom. Foredrar engeltligen att ga sjalv till mina moten...Men men. Dom gick iallafall bra. Pa ena ville dom att jag skulle prova nagra plagg fran market. Jeansen som jag provade kommer jag nog faktiskt ga och kopa...Sa jakla snygga var dom!

Imorgon ska det tydligen bli 23 grader och sol...! Later ju mycket lovande! :D Skull garna ligga ute pa tomten och lasa en bok och sola...Skulle inte sitta helt fel med en lite solkyssta kinder :)

Nar du gar pa go sees och castingar ar det bra att ha pa sig relativt enkla klader...Men du vill forstas visa lite personlighet ocksa! Sa det basta ar nog att satta pa sig sant man trivs i och tycker ar snyggt...Och bara tanka pa att inte "over do it"! :)

Natasha Poly visar ett gott exempel har ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0