Guess where I'm going in October?!

Till New Zealand...Eller pa Svenska Nya Zeeland! Jag har kommit med i den basta agenturen i hela landet!!! En helt asbra agentur! Sa jag ska dit i Oktober och jobba. Ska stanna 2 manader :) Tank att jag ska till landet dar Lord of the rings spelades in hihi :P Typ sa langt bort pa jorden som man kan komma...
Sa planen ar: Stanna i Melburne till ca mitten av Oktober. Aka direkt till Nya Zeeland och stanna i 2 manader. Sedan aka hem och fira jul! :D Mysigt det ska bli...! Och sen aka till Sydafrika...Far se om jag klammer in Sydney ocksa dar emellan pa nagot satt.
Agenturen i Nya Zeeland heter Clyne Management, hemsida: www.clyne.co.nz
Jag kommer nog upp pa hemsidan nasta vecka eller sa :)

Hittade den har bilden pa huvudstaden Auckland i Nya Zeeland...Det ar dar jag ska vara. Ser ju inte helt dumt ut...

Ocksa en bild pa ett annat stalle i Nya Zeeland som jag garna skulle aka till ;)

Kommentarer
Postat av: angelica

AHhh det är sååååå himla orättvist... Men hoppas verkligen du får det kul där! Kram!

2008-09-16 @ 10:06:17
Postat av: Sofie

Fasen va kul :D Grattis!

2008-09-16 @ 10:54:20
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/
Postat av: Polina

avis :)

2008-09-16 @ 11:18:44
Postat av: jenny

ohh så otroligt avis jag blir! :) så kul för dig! :) dit skulle jag med aldrig åka. jag som aldrig ens varit utanför Norden. haha.

så otroligt roligt att det händer så mkt för dig! :)

kram

2008-09-16 @ 11:43:24
URL: http://shadees.blogg.se/
Postat av: Emmy

ÅH VA ROLIGT!!!!!! lycka till vännen : )

2008-09-16 @ 18:05:29
Postat av: Emmy igen.

Berätta om din första resa du åkte ensam, hur kändes det? läskigt, nervöst, roligt, ensamt. ja du fattar... så himla roligt iallafall att du fåråka=)=)



kramar!

2008-09-17 @ 07:05:23
Postat av: Emma

Taaack! <3 Jo det ska bli superspannade! :D Ser verkligen fram emot att aka dit! :)

Kram kram!

2008-09-20 @ 03:03:18
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: Emma

EMMY >> Jag ska helt klart gora ett inlagg om det sen! :) Hall utkik ;)

Stor kram till dig

2008-09-21 @ 13:55:41
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0