Happy faces

Okej ar tillbaka i stugan efter en hel dag pa stan.
Dagen borjade med brunch pa en resturang. Sallskapet var agaren av agenturen (Stephen) Barbora of course och Stephens van som ager resturangen...+  typ alla andra resturanger har for den delen.
Madde lite illa efter brunchen med tanke pa all majonas som var pa mina mackor...Usch :P Aja.
Sedan gick vi till ett museum dar allt ar gjort av is. Man fick lana stovlar och dunjacka innan man gick in...Det var minus 10 grader...Fryser fortfarande! Men det var coolt...Is skulpturer och sa.
Sedan blev det bowling...Och mitt lag vann jippi...! Haha :) Nu ar jag iallafall hemma igen.
Ska pa en fitting imorgon for en underklades kampanj! Platningen ar pa Onsdag :)

Bilder fran idag!

Bowling time :)

Inne i kylan...Barbora ser ju fortfarande glad ut...! Haha

Haha...Vi med vara dunjackor. Snyggt :P

Okej tror att jag typ tar sats eller nagot...Konstigt ser det ut iallafall!

Tyckte bara den har butiken var lite rolig...En san skulle man aldrig se i Sverige!

That's all for today :)

Kommentarer
Postat av: angelica

Åh, jag avundas dig.

Kram

2008-09-07 @ 13:36:13
Postat av: Emma

:) Gulligt sagt...Man far gora det basta av det man har..

Kram till dig

2008-09-09 @ 12:36:39
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0