Idag!

Har jag varit och virrat runt i stan...Kollat vintage butiker. Asbra vintagebutiker med andra ord...Till och med battre an Judits second hand kan jag saga att dessa var! Vilket ar imponerande... :) Jag har gatt runt helt ensam...Som tur var sa var det soligt ute idag! Har atit pa ett sushi stalle och ett grekiskt stalle...Varje gata man gar pa har sa finns det typ 1000 sushi stallen och valja pa...Maste bero pa att det ar sa mycket Asiater har tror jag... :) Men det gor ju mig glad, sushi alskare som jag ar...!

Inne i smeten...

Glitter...! Fiina grejer fanns det pa den har butiken...Basta vintage stallet helt klart!

Och...Ja lite hus och sant...!
 
Mer gliiiittter...


Kommentarer
Postat av: jenny

så kul du verkar ha det! :)



hur är det där, är det mkt uteliggare o så?

2008-09-03 @ 12:07:47
URL: http://shadees.blogg.se/
Postat av: Emma

:)

Det verkar som att landet har bra ekonomi. De flesta ar medelklass och jag har inte sett nagra uteliggare alls. Det ar inte sa stora klasskillnader och sant har...Det ar skont :)

Kram!

2008-09-04 @ 00:49:19
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0