Kort och gott!

Hejsan pa er :)
Idag hade jag feber nar jag vaknade...Kravlade mig upp iallafall. Hade en casting for nagot underklades marke och hamtade upp mina go sees for imorgon. Morgon dagen = En casting + 5 go sees...Det blir full fart. Med tanke pa att dom ar ganska langt ifran varandra... :) Aja det ska bli kul! Har massa go sees hela veckan som det ser ut nu. Maste ocksa printa fjarilsbilderna imorgon och satta in i min bok...! Det maste jag verkligen gora!
Har lagat middag idag till mig och Peter (som jag bor med). Det blev lax och lite sant...Supergott!

Ska ta bilder imorgon pa allt som jag ser...Ar det nagot speciellt ni vill se???

Kommentarer
Postat av: L-M

Får du välja själv vilka bilder du stoppar i din portfolio?

Det är väldigt ovanligt.

2008-09-08 @ 14:41:48
Postat av: Anja

Åhh vill se "bakom kulisserna" :) KAan inte du berätta om vad du äter under en dag ^^

2008-09-08 @ 18:35:21
Postat av: Anonym

dagen outfit;)

2008-09-08 @ 20:23:51
Postat av: Ulrika

Ja, bakom kulisserna vore verkligen kul! Vad roligt du verkar ha det där down under! Det verkar gå riktigt bra jobbmässigt också, jätteroligt! Hoppas att du kryar på dig!

2008-09-08 @ 23:21:52
Postat av: Emma

L-M >> Nej det far jag sjalvklart inte gora helt sjalv. Man kan ibland ge forslag till agenturen och saga vilka man gillar. Som nar jag kom ner hit till Aus nu. Sa ar det forsta agenturen gor ar att organisera boken. Typ lite sma justeringar..Men den var typ bra som den var. Tror dom andrade en bild. Fjarilsbilderna ar iallafall inne nu, agenturen alskade dom :)



Anja >> Ska forsoka fixa det ;) Haha om ni nu tycker det ar intressant sa ska jag sjalvklart gora det :)



Anonym >> Jupp ;) More of that!



Ullrika >> Jo nu kanns allting jattebra! :) Ska halla er uppdaterade!



Kramar fran mig

2008-09-09 @ 12:49:03
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0