On the streets of Australia!

Idag hade jag fyra go sees...Typ pa alla fyra horn av Melbourne...Puuh tog lang tid :) Men dom gick bra...At sen luch for ett tag sen. Varsta goda burgaren! :D
Ikvall ska jag ut pa en middag...Och jag har fatt VIP biljetter till nagra modevisningar imorgon...Sa da ska jag ut och mingla! Det ska bli kul...Ar ledig under dagen imorgon sa jag ska nog bara vara hemma tills kvallen...Visningarna borjar inte forns 18.30 :) Undrar va jag ska ha pa mig?! Hmm...Aja jag kommer nog pa nagot ska vi se.

Bilder fran idag...!
Jag och Barbora pa vag till en go see. Jackorna och sjalarna pa! Idag var det ganska kallt faktiskt...Men soligt dock :)

Ett coolt hus som jag fick syn pa.

Nagan som har lagt ner mycket tid pa det har tradet :) Maste tagit ett tag...

Gatan ovanfor dar jag bor! Fint...

Kommentarer
Postat av: Hemliga Modellen

Haha, ett sånt träd hade inte suttit fel i trädgården!

2008-09-01 @ 14:08:29
URL: http://hemligamodellen.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha naa! Tankte samma sak nar jag sag det :P

2008-09-04 @ 00:45:52
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0