Raw and fabulous!

Jag alskar, alskar, alskar den har bilden...! Det ar en av dom som Cameron tog pa mig forra veckan. Agenturen gillade bilden sa mycket att dom satte den som ny framsida pa mitt setcard.
Inget smink ingen styling eller nagon harstylist for den delen...Bara jag helt naturlig. Vad fint det kan vara ibland.
Man far tacka Cameron sa mycket... :)

Den har typen av bilder gar hem mer i Europa. Om man gor testplatningar i Paris, London eller New York sa har dom mer den har stilen. Valdigt naturligt men med mycket attityd. En inspirerande hemsida som jag gillar att kolla pa ar IMG models development board.


Kommentarer
Postat av: Hemliga Modellen

Underbar! Ljuset är jättevackert!!!

2008-09-18 @ 10:04:00
URL: http://hemligamodellen.blogg.se/
Postat av: emilia

vacker bild :)

2008-09-18 @ 12:04:35
URL: http://emiliano.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Fruktansvärt vacker, det gör nästan ont!<3

2008-09-18 @ 19:38:03
URL: http://aleeexa.blogg.se/
Postat av: zina

vad kort du är/ser ut?! men fint foto!

2008-09-18 @ 19:51:20
Postat av: Modellmamman

Måste sägas igen... tack för sedelärande och mycket informativ blogg med mycket läsning. Lycka till i Australien och Nya Zeeland och mycket mer. Du kommer säkert att lyckas!

2008-09-19 @ 19:35:19
Postat av: Emma

Tack! :D Cameron e verkligen en helt fantastisk fotograf! :)



Zina >> Det beror pa om du raknar 173 cm som kort?? Tack! :)



Modellmamman >> Jattekul att du uppskattar min blogg! Det ar alltid roligt att hora! :) Tack sa mycket!



Kram till er alla!

2008-09-20 @ 03:09:13
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Får jag fråga vad du använt för metod till dina extensions? Om du har limmat fast dem med keratinvax eller om du flätat in dem i ditt eget hår, eller så. Skulle verkligen vara till hjälp om du kunde svara! Och gärna om du vet ungerfärligt pris också. DItt hår är verkligen ursnyggt!

2008-09-22 @ 14:21:59
Postat av: Anonym

alltså den här e helt ljuuvlig! jag jobbar själv som modell, men har aldrig lyckats så bra på en bild som denna!! du har rätt, detta går verkligen hem i Paris! kram<3

2008-09-30 @ 21:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0