Relaxed

Sitter och kollar igenom Style.com pa lite autum/winter inspiration. Snygga outfit och sant...You know :) Jag ar verkligen shopping sugen!...Onskar att det fanns H&M har! Trend avdelningen...Hmm :P

Igar var det nagon "kund middag" igen. Ni vet middag pa fin resturang i sallskap med olika kunder...Typ kladmarken, fotografer och sant. Jag skulle gatt men orkade verkligen inte! Hade inte lust. Sa jag avbokade och gick istallet till mataffaren och storhandlade och hyrde en film...The devil wears Prada :) Perfekt movienight...Precis som jag ville ha det. God mat och film. Har ett nytt favorit snaks ocksa, torkade aprikoser! Jattegott! Och tydligen valdigt nyttigt...Mycket antioxidanter.

Det har varit supervarmt dom senaste dagarna! Runt 22-25 grader och sol! Inte illa... :)

Juste fick ett mail av Ebba Von Sydow ocksa. Ar tydligen inbjuden till Veckorevyn Blog Awards den 16 oktober! Kul att dom gillar min blogg dar pa Veckorevyn :) Synd bara att jag inte ar hemma i oktober! Sa det lar ju inte ga...Men men. What can you do... :)

Toppmodellen Behati Prinsloo vet hur man ska gora for att se sa dar rockigt avspand ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0