Relaxing weekend :)

Ar vad jag har...Har varit hemma lagat alla mal mat sjalv...Ingen skrapmat...Utan bara goda hemlagade mal :)...Kanns sa lyxigt tycker jag! Har last bocker och tidningar. Varit ute och sprungit och kollat film. Ibland ar det sa himla skont att bara gora igenting! Min familj ar pa en minisemester pa Faro nu. Ni vet bredvid Gotland...De ska vara dar pa varat landstalle en vecka...Gud sa mysigt! Hade ocksa foljt med om jag hade varit hemma! Imorgon ar det Mandag vilket innebar full fart igen...! :) Ska ut nu i solen och lasa lite...
Vad gor ni hemma i Sverige nu nar det ar helg? Hur ar vadret?

Kommentarer
Postat av: sarah

Åh va skönt det låter! Här är det bara kyla och regn som regerar. menmen. kul att få börja använda höstkläderna iaf :-)

2008-09-14 @ 16:20:26
URL: http://parah.blogg.se/
Postat av: Emma

Aa det ar alltid kul! ;) H&M trend maste ha mycket fina grejer den har hosten...Tror jag :)

2008-09-16 @ 02:03:55
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0