Sportgirl!

Gjorde iordning mig imorse och planerade min dag. Visste om att jag hade en casting och resten av dagen free. Tankte att jag skulle hem tidigt. Laga mat, ta det lungt och ga ut och springa...Inget av det blev det. Efter min casting gick jag for att ata lunch...Nagot grekiskt stalle inne i stan. Sitter dar och vantar pa maten, helt utsvulten! Sedan ringer Dan, min bokare pa agenturen.

Dan - Emma! We have an emergancy, one model didn't fit the clothes at a shoot and the client want you to come there now to replace her!
Jag -  ...Can I eat my lunch first?
Dan - No! Leave the lunch Emma and go there now! I'll text you the adress...It's for a sports brand.
Jag - Okey...I'll be there as soon as possible...I guess...

Neeej ingen lunch haha :P Jag var sa jakla hungrig. Fick springa och kopa lite snaks och springa vidare till taget for att ta mig till jobbet.
Kom dit ganska snabbt och fick byta om direkt. Sjalvaste jobbet gick bra...Tog typ bara en timme och sedan var jag klar!
Nar jag kom ut igen och skulle ta mig hem borjade det forstas sporegna! Haha lyckat...
Nu har jag i alla fall atit middag. Direkt efter middagen fick det bli ett mellis...Eftersom jag inte at det forut idag! :P Man blir ju hungrig av allt flangande... :)

Bilder fran idag nar jag och Barbora var pavag till castingen!


Kommentarer
Postat av: ...

Hej :) Jättebra blogg. Jag har en fråga, vad äter du efter att du har tränat? Konstig fråga kanske, men du är så himla fin och jag ska själv komma igång med träningen, så jag bara undrade :) Ha det bra och lycka till!

2008-09-23 @ 18:40:35
Postat av: jenny

Vad fina bilder! Och du är vacker som vanligt! :)

Dina bilder ser alltid så mjuka och fina ut.. Hur gör du? :)

Det ser jättevackert ut därnere.. Och vad kul att det går så bra för dig! :)

2008-09-24 @ 01:33:38
URL: http://shadees.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Låter som att du har det jäktigt ;)

2008-09-24 @ 16:05:27
URL: http://aleeexa.blogg.se/
Postat av: Emma

... >> Hejsan, tack tack :) Jag springer nastan alltid emellan frukost och lunch, da ar jag som piggast! Sa direkt nar jag kommer tillbaka fran springrundan lagar jag iordning lunch. Jag springer aldrig pa tom mage...Man maste ju fa i sig lite energi for att orka trana ;) Och tack sa mycket!



Jenny >> Man tackar sa mycket :) Jag fotar alla mina privata bilder med min mobilkamera, Sony Ericsson 3,2 MP...Andrar inget i photoshop :) Det ar verkligen fint har nar det ar soligt ute, som idag. Supervackert!



Alexandra >> Joo lite ibland ;)

2008-09-25 @ 14:56:18
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0