Vad e egentligen snyggt?

Tre famous models. Tre olika kroppsbyggnader...

Det ar ungefar sa har smala alla modellerna ar pa visningarna i New York/Paris/Milan/London.
Magdalena far formodligen berom for sin kropp. IT modell som hon ar for tillfallet.

Karolina...Fick sa mycket skit efter dom har bilderna tog sig runt i varlden. Hon har tydligen gatt upp ca 10 kg som ni kan se. Man ar ju van vid hennes Victoria Secret body.
Folk buade till och med nar dom sag henne pa visningen har jag hort.

Emanuela...Ocksa en IT modell at the moment som Magdalena...Men med en vacker halsosam kropp enligt mig. Hon funkar bade for high fashion, bikini & underklader.

What do you think...???

Kommentarer
Postat av: Johanna

M var waaay för smal! Vem som helst kan se att hon är underviktig. MEN! man kan ha en så smal midja utan att vara sjukligt smal men man såg vid hennes bröst hur revbenen stack ut och ja, det såg ej bra ut!



K är snygg och så men hon har ju fått "hängröv" (förlåt, fult ord) men det såg inte bra ut, slappt. Hon är ju ändå modell (borde träna lite och få mer muskler på vissa ställen) Men förövrigt var hon ju ej tjock utan hade en snygg figur. (dock ej "modellfigur")



E hade den finaste kroppen. Tränad och smal. Såg hälsosamt ut.

2008-09-14 @ 03:31:34
Postat av: Mikael

Jag tycker det beror. Jag har helt olika värderingar när d äller snyggt om det e snyggt som i: snyggt i en reklamkampanj å på bilder, vackert liksom, eller snygt som i "hej ja vill ha sex med dig".

Gäller det reklamkampanjer och runway, så vill jag tycka om "E"-typen då jag vet att den e hälsosam å sådär, men om jag ska vara ärlig tycker att att "M"-typen e snyggast när d gäller runway å editorial-bilder, på commercial och underklädesbilder tycker jag det är snyggare med lite mer kurvor, typ VS-tjejerna.

E d ngn som jag bara ser på stan som jag ska säga om jag tycker e snygg lr inte så har jag ju inte samma värderingar, inte så att jag går igång på M-kroppen så himmla mkt faktiskt, då vill jag hellre ha lite mer kurvor. :)



Vad tycker jag då om Karolina. Ja, jag tycker kanske att hon på bilderna ser ut att vara för stor för att pyssla med modellandet, men samtidigt har jag sett fler bilder från samma tillfälle under samma visning, där hon inte såg så himmla stor ut, visst, störra än när hon senast gick på VS men ändå inte så att jag reagerade på att hon va så stor. Lite mer juicy än vanligt men no big deal. Snarare typ att hon gått upp 4-5 kg kanske å inte 10. :)

Å på de bilderna tyckte ändå att d va lugnt, kanske att hon skulle träna lite mer så att hon inte vart så hängig bara. :)



Å ta inte illa upp nu, men som sagt, har ju olika ideal för vad jag tycker e snyggt på en modell och på en "vanlig" människa liksom. :)

2008-09-14 @ 17:54:07
URL: http://weeazel.blogg.se/
Postat av: Hemliga Modellen

Tycker M är vackrast i kroppen. Men jag är nog också damaged gods från den här industrin...

2008-09-15 @ 10:56:18
URL: http://hemligamodellen.blogg.se/
Postat av: Emma

Alla tycker olika som vi kan se.. :P Inget ar ratt eller fel ;)

2008-09-16 @ 02:02:06
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: emma

Johanna: "vem som helst kan se att hon är underviktig".. ja.. vemsomhelst kan se att hon inte är annat än ett vandrande skelett. spökligt.

2008-09-19 @ 21:39:40
URL: http://bananaman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0