Vintage Vogue covers!





Tycker att det ar sa roligt och inspirerande att kolla i aldre Vogue tidningar! Har aldrig fatt halla i nagon som ar sa har gammal som dessa med det kommer val. Mamma ringde mig haromdagen och sa att hon hade hittat en hog med aldre Vogue och Elle tidningar som nagon hade skankt bort! Kul att kolla igenom dom sedan nar jag kommer hem! Haha ser redan fram emot det :) Tidningar...Vackra bilder = min passion! Som ni kanske redan har forstatt ;)
Vad ar det som ni fastnar for nar ni kollar pa en omslagsbild? Som gor att ni vill kopa tidningen och veta mer?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där med Helena Christensen & vita hästen är så himla fin... Har du fotats med hästar någon gång?

2008-11-04 @ 08:31:24
Postat av: Emma

Visst är den väl underbar! :) Nej faktiskt inte! Hoppas jag får göra det snart, skulle vara verkligen vara superkul!



KRAM

2008-11-04 @ 09:39:28
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0