Behind the scenes - todays shoot

Hemkommen från en superkul plåtning med min favvo fotograf Nina Holma. Var ett skönt och stort team idag, mycket skratt och många bra bilder! Vilken utmärkt kombination, eller hur... :)
Vi höll till i James & Perra studios på söder (en av Stockholms absolut bästa och finaste studios)...Här kommer lite backstage bilder från dagen som gått...

Jag, Carolina & Linnea...

Jag & Carolina... :)

Tjejerna sitter i hår & make...

Studion är uppriggad.

Kläder behövs, i massor!

Makeup artisten Elva är i full fart...

Söta Nina står i mitten och ler... :)

Solen lyser in i studion...


Bilderna från plåtningen kommer jag få av Nina om några veckor. Ser fram emot det...!

Kommentarer
Postat av: Elva

Tusen tack för igår. Du var asgrym!

2009-04-27 @ 12:14:34
URL: http://elvamakeup.blogg.se/
Postat av: Elva

Btw så snor jag nu dessa bilder och lägger upp på min blogg. Hoppas det är ok? Du var snabbast av alla med att lägga upp bilder :)

2009-04-27 @ 12:15:54
URL: http://elvamakeup.blogg.se/
Postat av: Anonym

Herregud vad vacker du är, du har ett sådant härligt leende. Man liksom ler själv när man kollar på dig. Du utstrålar en sådan kraftig och underbar energi.

2009-04-28 @ 00:12:25
Postat av: S

Snyggo:)

2009-04-28 @ 10:36:48
Postat av: sanna

aa världens vackraste leende har du verkligen!!! :-D

2009-04-28 @ 11:48:56
Postat av: Anonym

Fint inlägg fina bilder:)

2009-04-28 @ 12:45:15
Postat av: yasse

linnea next supermodel, vilken agentur jobbar denna tjej för?

2009-04-28 @ 18:22:14
Postat av: moi

nääe, emma is the next supermodel! dom andra tjejerna såg tråkigt vanliga ut..nothing special like emma ;)

2009-04-28 @ 21:07:23
Postat av: Emma

Elva >> Tack själv!! Du är så himla duktig och trevlig att jobba ihop med! :) Hoppas på fler gånger :)



Anonym >> Tack så mycket för dom snälla orden :)



S >> Tack :)



Sanna >> Hehe tack :D



Anonym >> Kul att du tycker det :)



Yasse >> Hon är med Elite Stockholm :)



Moi >> Hehe tack.. ;)



Kramar

2009-04-30 @ 13:49:27
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0