Fota, fota

Imorgon ska jag göra en plåtning med duktiga Nina Holma igen! Ni vet ju hur dom andra bilderna blev som jag fotade ihop med henne innan jag åkte till Hong Kong?! Hon är otroligt duktig!...Backstage bilder på detta får ni se imorgon kväll.
Här är inspirationen som Nina har plockat ihop till plåtningen...




Och sedan på måndag ska jag göra en plåtning i Färgfabriken, cool location kan jag tänka mig...Gör den fotograferingen som promotion bilder för agenturen här i Sverige, Synk. Dom har förresten lagt upp mig på deras första sida om ni går in och kollar!

Kommentarer
Postat av: Josefin Persson

Jag måste påstå att du är väldigt intressant tjejen. Dina bilder visar verkligen vilken talang du har för att vara 17år, du har verkligen lyckats och jag tycker du ska vara något fruktansvärt stolt. Själv drömmer jag om att bli modell och har precis börjat med modevisningar men hoppas såklart på mer. Kolla gärna in min blogg och säg vad du tycker.

Föresten berättar mer om dig :)?

2009-04-26 @ 17:04:06
URL: http://jopplicious.blogg.se/
Postat av: ´hannah

När jag kollar runt i olika modetidningar jag vet tex när jag är i italien är det välgingt "naket" i vouge tidningen. Är det ofta i just vouge elle är det en "trend" för tillfället ? var bara tvungen att fråga :P ha det bra!

2009-04-27 @ 19:37:10
Postat av: Emma

Josefin >> Tack så mycket, vilken trevlig kommentar att läsa! :) Sitter och ler :)) <3



Hannah >> Du menar mycket bar hud antar jag och avskalat? :) Det är något man hela tiden ser i modetidningar överhuvudtaget just nu. Konstnärligt och vackert med människokroppen. Bara bröst och så vidare.

2009-04-30 @ 13:43:16
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0