Hej hallå

Guuud vilken fin dag det är idag! Kan man känna något annat än glädje när man kollar ut genom fönstret? :) Jag har varit ute och sprungit i solen och precis ätit pastagratäng till lunch. Tänkte slänga mig ute på tomten nu med nya numret av Elle som kom hem i brevlådan imorse...
Undrar om man till och med kan bli lite solbränd ute i solen idag...Känns så :)
Har en plåtning inplanerad på måndag...Tror den kommer bli ganska spännande eftersom att jag kommer att bli målad i bodypaint! Låter ju intressant i alla fall. Bodypainten skulle tydligen bli målad så att det ser ut som att jag bär olika klänningar...Hmm...Undrar hur det ska gå till hehe :) Berättar mer när jag vet!

Man kunde tydligen ladda ner mitt setcard från Holland agenturens hemsida :) Och så här ser det ut, intressant val av bilder tycker jag att dom har gjort!


XistanZ Model Management.

Kommentarer
Postat av: Modellmamman

Ja faktiskt.

2009-04-04 @ 10:47:36
Postat av: Emma

:)

2009-04-09 @ 14:41:40
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0