Soooool!

Gud vad glad man blir när det är fint väder ute. Allt känns lättare och roligare!
Idag var jag iväg en sväng till stan där jag mötte upp min gode vän Moa för en liten fika...Mysigt att bara sitta och prata!
Innan det så åt jag god lunch ute på tomten och läste en bok i solen...
Har också fått två förfrågningar på att bli intervjuad...Hehe känner mig hedrad att människor är så intresserade av mitt liv. Skum känsla... :) Så dom blir förmodligen av i veckan eller nästa.

Ett leende på läpparna hade jag idag...

Jag solade på tomten i !bikini! gaaalet! Sommaren är här...I alla fall nästan :)

Min lunch, rökt lax, ägghack, grönsaker & mums!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå emma kolla din mail på facebook :D /Linnea

2009-04-29 @ 18:24:03
Postat av: Emma

Har skickat iväg ett svar till dig där nu! ;D Kram!

2009-04-30 @ 13:54:48
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0