Todays backstage!

Okej, hemkommen från dagens musikvideo inspelning för gruppen Bedwetters! Var verkligen superkul och jag ser veeeerkligen fram emot att se den slutliga videon!
...Vänta er att ni kommer att få se mig rocka järnet på MTV very, very soon :)...Producenten sa att videon skulle komma ut om cirka 3 veckor!

Ska inte avslöja mer än så...Men lite ska jag avslöja genom att lägga upp lite backstagebilder från dagen...!

Dagens sminkning! Lite Goth-aktig...Men jäkligt cool...

Klar för dagen är jag här...Har bytt om till mina egna kläder. Lånade brorsans halsduk idag... :)


Så här såg sminkbordet ut...

Och det här var min outfit i videon...Duktig stylist var det som stylade idag...Hade typ samma smak som jag på kläder...Hehe :)

Stylistens alla kläder...

Lite modeller som sitter i sminket...

En av modellerna som rockar loss!

Massa apparater krävs för att få ihop en video som ni kan se... :)

Jag och en av dom andra modellerna...På väg hem efter den långa dagens arbete!

En close-up på sminkningarna...


Nu ska jag gå och tvätta av mig allt smink och gå och lägga mig! :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, gud vad häftigt! :D Ser fram emot musikvideon :)

2009-04-14 @ 00:51:41
Postat av: nina

grymt. snart får vi se resultatet. säkert asbra.

2009-04-14 @ 15:07:57
Postat av: angie

va vackra dom andra var :)

2009-04-14 @ 20:29:26
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Vad roligt! Grattis till videon!

2009-04-15 @ 01:03:35
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Postat av: Nikki

Det där kommer bara att bli så spännnade att se!!!

2009-04-15 @ 16:26:14
Postat av: Emma

Tack!! :) Aa det ska verkligen bli spännande att se hur den blir...Can't wait! :D

2009-04-17 @ 20:44:47
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0