Feel my heart beating

Här är mina nya bikinipolaroider.
En modells polaroider är de bilderna som visar hur man ser ut naturligt, utan smink, Photoshop och så vidare...Viktiga bilder för agenturerna att ha för att visa upp för deras kunder. Oftast när kunderna har sett modellens portfolio brukar dom vilja se hur modellen ser ut naturligt också...Vilket skick hår, hud och kroppen är i.
Polaroider är något man måste uppdatera lite titt som tätt när man är modell...Alla människor förändras ju lite hela tiden.
Den här gången var det min kära mamma som fick äran att ta dessa pollar på mig, med min digitalkamera.
...Så mer naturlig än så här lär ni nog aldrig få se mig... :)










Kommentarer
Postat av: Maria:)

Fina kort! Hur lång är du om jag får fråga?=)

2009-08-05 @ 19:43:36
Postat av: Maria:)

Fina kort! Hur lång är du om jag får fråga?=)

2009-08-05 @ 19:43:54
Postat av: En läsare

Vissa människor är helt enkelt äckligt vackra naturligt! :) Hehe mest passande uttrycket. Du är så OTROLIGT VACKER!!! Finns inga ord för det riktigt. Lycka till med allt! Du kommer att gå så långt med det där utseendet + din fina persolighet!!

x

2009-08-05 @ 20:10:28
Postat av: e

Bild nr 8, eller den näst sista, var vacker.

2009-08-06 @ 15:21:40
Postat av: Emma

Maria >> Tack! :) 174 cm är jag.



En läsare >> Men, STORT tack! Vilka ord!! :D :) Tack och tack igen :)



e >> Tack :)

2009-08-09 @ 21:12:17
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: Annabelle

Ååh vad fin och duktig du är.

Jag vill oxå vara modell men jag har ingen chans:(



Du får gärna kolla in min blogg:

http://Phabs.blogg.se

http://Phabs.blogg.se

http://Phabs.blogg.se



Kraaam!

2009-08-15 @ 19:40:16
URL: http://phabs.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack kära du! Fin kommentar.

Ska kolla in din blogg!



Stor kram

2009-08-17 @ 16:21:24
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: Undrande

Hej, det verkar vara väldigt slumpmässigt vilka löner som gäller, stämmer det? Ibland verkar 3 tusen i timmen gälla, och annars bara en hundring eller två för samma tid.. Verkar t o m som om vissa modeller hellre tar helt TFP istället för jobb som "bara" ger några hundra i timmen, är inte det lite crazy? Och så verkar många modeller vara väldigt stirriga/veliga, först accepterar de avtal om viss ersättning, och sen helt plötsligt (precis innan), så försöker de hävda att de fått ett annat bättre betalt uppdrag och tar då det istället. Och sen efteråt har man hört att de inte alls haft nåt annat uppdrag utan bara varit hemma. Är det väldigt mycket stolthet i det där med betalningen, att man måste tjäna flera tusen i timmen och jobba bara en timme om dan (alltså att de kräver cllgr1scash för att stå en stund i biiikiniii)...? För mig som vanlig människa så är ju pengar bra, även om man klart rensar bort de minst betalande uppdragen om det är skruttpengar (typ vem jobbar för 50-60kr..?). En auktionssajt för modellande hade varit bra nordeuropeisk affärsidé.

2009-08-17 @ 22:29:08
Postat av: Emma

Hej!

Det är inte modellen som förhandlar fram lönen om man jobbar som professionell modell, utan modellens agentur. Kan säkerligen vara på det där sättet du beskriver om man nu som modell skulle arbeta utan agentur (vilket jag förövrigt verkligen inte rekommenderar)! :)

Men lönerna kan definitivt vara vädligt varierande när man jobbar som modell, beroende på typ av uppdrag och kund och så vidare.



Kram Emma

2009-08-26 @ 22:34:52
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0