The dark side

Lara Stone som är en av dom mest hypade supermodellerna för tillfället har tagit och gjort sig en makeover! Laras signum och trademark har ju varit hennes stora glugg mellan framtänderna kombinerat med ett blont hårsvall + ögonbryn och en kurvig kropp (ja, om man jämför med andra modeller vill säga)...

Den Lara som vi alla är vana vid att se...

...Och här är hennes senaste omslag efter makeovern...Med håret och ögonbrynen färgade i mörkbrunt...Och en mun som för ovanlighetens skull inte är öppen och visar den kända gluggen.
En snackis i modevärlden ;)
 
Visst är hon lite lik Nathalie Portman på den här bilden?!

Vilken look på Lara föredrar du...? :)
...Jag måste säga att jag kanske ändå håller på Laras gamla look. Det är ju liksom den looken hon blev känd för. Men visst är det alltid kul med lite förändring! I modevärlden måste man ju alltid uppdatera och förbättra sig om man vill hänga med i svängarna! ;) Så det var säkert ett smart drag av henne att göra förändrigen nu, när alla minst anade det!

Kommentarer
Postat av: Elina aka pinkflesh

åh :( jag som tyckte hon var så cool i det där blonda hårsvallet och gluggen, älskade den editoraln där hon var sådär blodig! det tyckte jag var äkta lara stone stil ;D

2009-08-21 @ 13:48:09
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/
Postat av: Anonym

och vem bryr sig ?

2009-08-21 @ 15:52:58
Postat av: Anonym

Jag gillar hennes nya stil, men det är ju ändå "the blonde bombshell" som hon gjort sig känd med. Synd att hon inte behöll sin gamla stil tycker jag!

2009-08-21 @ 17:48:42
Postat av: keekz

omg...i think she looks abaolutley amazing, love the ash brown hair...

2009-08-21 @ 17:59:39
Postat av: Anonym

absolutely....can't even spell now =)

2009-08-21 @ 18:00:36
Postat av: Angelica

känns som två helt olika människor det där. Tycker hon är hur söt som helst i brunt hår men i det blonda var hon.. jag vet inte.. men det var liksom hennes signum typ :P det känns utifrån bilderna som att bedöma två helt olika personer, hehe :)

2009-08-21 @ 18:31:44
Postat av: Linda-Maria

Hon har blå ögon på bilden, det ändrar hennes utseende väldigt mycket, mer än håret tycker jag...

2009-08-22 @ 00:44:22
Postat av: Micke

JAG ÄLSKAR HENNES NYA LOOK! :O Tycker den gamla, trots att den är cool och annorlunda, har blivit en aning uttjatad. Här ser hon ju istället ut som den bästa sortens klassiska skönhet, vilket är skitskoj för å få lite omväxling, å sen skadade det ju inte att Natalie Portman är en av världens absolut vackraste kvinnor, så likheten e ju definitivt inget negativt! :D

2009-08-23 @ 02:10:19
URL: http://weeazel.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag håller med om att det nästan är som att bedömma två olika människor med tanke på att hon ser SÅ annorlunda ut... :)

Tror att det råder väldigt delade åsikter just nu i modebranchen vare sig hon gjorde rätt val att förändra sig eller ej.



Anonym >> Haha uppenbarligen inte du... ;)



Linda-Maria >> Läste om denna förändring på Models.com och där nämde dom ingenting om ändring av ögonfärg/linser faktiskt...



Kramar till er!

2009-08-26 @ 22:51:29
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0