The clock is ticking...

Herregud...!
Igår morse såg jag att jag hade blivit "taggad" på en bild på Facebook.
...Hmm, tänkte jag...Undrar vad det kan vara för bild man har fastnat på denna gång...? Ni vet ju hur Facebook funkar he he...

6 års verksamheten! 6 års, förskolan...Vad man nu kallar det haha! Alltså, en gammal bild!

Tredje från vänster högst upp sitter jag med ett leende på läpparna.
Med min absoluta favorittröja på den tiden = Min rödsvart rutiga fleece... :)
Det var tider det...!

Kommentarer
Postat av: Angelica

jag såg direkt att det var du innan jag läste texten! du utmärkte dig direkt i min syn hehe :P lika söt då :):)

2009-08-20 @ 22:04:20
Postat av: Johanna

vad gulligt!

2009-08-21 @ 11:01:50
URL: http://sanghee.blogg.se/
Postat av: Anonym

då var man alltid jäätteglad när man skulle fotograferas, nu tvingar man sig att le på skolfoton :P

2009-08-21 @ 17:50:11
Postat av: Emma

Angelica >> Åh du är alltid lika gullig Angelica! :) Tack söta du!



Johanna >> :)



Anonym >> Haha :P Många känner nog igen sig i det du säger ;)

2009-08-26 @ 22:46:29
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0