Egoiste by Paolo Roversi

Natalia Vodianova...Vad ska man säga? Jag tycker dom här bilderna är otroligt vackra...Eller kanske inte just "vackra" men jag blir väldigt berörd av dom...Det finns en sårbarhet och en skörhet som gör att jag vill veta mer...Eller att jag bara vill se på bilderna och veta vad som gömmer sig bakom flickans ögon (i det här fallet supermodellen Natalias ögon). Det är liksom som att hennes blick jagar en. Oförglömlig blick.
Jo...Men jag tycker att dom här bilderna är helt fantastiskt vackra.

...Det är ofta man fastnar för bilder där modellen i fråga ser skör ut...Det finns liksom något tilltalande med det. Både för män och kvinnor när dom kollar på en bild. Tänk efter på det så ser ni... :)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag gillar också bilderna skarpt :) En fråga; räknas Natalia till de smalare modellerna? Eller är hon normal-smal?

2009-02-05 @ 10:48:13
URL: http://johannawiik.blogg.se/
Postat av: Micke

Några av mina favoritbilder ever, Natalia är otrolig, en favvis sen länge!



Till Hanna:

Hon klassas inte som en av de smalare, hon är ganska kurvig för att vara modell i dagsläget, om man nu kan säga kurvig haha! :P

Skulle säga att hon är en 6: till 7:a på en skala mellan ett och tio ,där ett är de smalaste och 10 är de största modellerna, rent måttmässigt och så. :)

2009-02-05 @ 16:08:36
URL: http://weeazel.blogg.se/
Postat av: S

Jag älskar kontrasterna speciellt i närbilden och visst är det så att "sårbart" är vackert.

2009-02-05 @ 17:34:01
Postat av: Emma

Aa Natalia är inte en av de allra smalaste modellerna inom high fashion...Eftersom att hon blir även bokad för underwear jobb, vilket betyder att hon har lite "kurvor"...Lite bröst...Inte lika plattbystad som vissa andra toppmodeller i dagsläget.. :) Men dom flesta "vanliga" människorna som tittar på henne tycker nog att hon är en liten spinkloppa! Haha :P



Micke...Visst är bilderna helt otroliga...! :)



S >> Aa håller med :)

2009-02-06 @ 10:27:19
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Spinkloppa hahaha! roligt ord :P vadå, menar du att om man har lite mer kurvor blir man mer bokad för underwear?

2009-02-07 @ 21:45:35
Postat av: Emma

Haha! ;P Inte kurvor direkt...Men tjejerna som gör underwear är inte helt plattbystade i alla fall.. ;) De största måtten som är "tillåtna" är 90-60-90 cm för alla modeller.. :)

2009-02-08 @ 13:19:16
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Får man inte ha lite mer än 60? om man har 64 men resten är långt under 90? :P

2009-02-08 @ 17:41:50
Postat av: Emma

Får och får...Det är klart man får. Men allt handlar om man vill passa i provstorlekarna och jobba bra... :) Hehe :P

2009-02-10 @ 09:21:48
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0