En ledig dag

Är det imorgon...Eller nu för att jag har redan varit på dagens castings. Det är lördag eftermiddag på min sida av världen... :)
Nu för tiden bor det bara människor jag tycker om i lägenheten...Vi är 10 stycken i en och samma lägenhet btw! Crazy...Men alla är snälla och dom läskiga tjejerna är inte kvar här längre.
Jag har mina rutiner här i Guangzhou nu...Äter på samma fantastiska och billiga italienska resturang VARJE dag...Hehe... :) Har hittat en stor fotbollsplan som jag kan springa på...! Är uppe varje natt till 01.00-02.00...Och går upp på morgonen cirka 07.00-08.00...Haha inte mycket sömn! Men det gör inget...
Spenderar mina dagar med killen i huset och har det allmänt bra. Är inte ensam längre...Vilket var något som jag var hela tiden i HK...Och inte mådde speciellt bra av...!
På onsdag åker jag tillbaka till Hong Kong. Vet inte mycket mer än så...Vad som kommer hända. Får se om jag stannar där ett tag till eller om jag åker hem ett tag...Får se, får se... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0