Frågor om modellandet...

Har fått ganska många frågor på min email från tjejer som har funderingar angående modellandet...
Har inte hunnit svara på alla mail ännu!...Och har kommit fram till att det bästa är nog att ni som har skrivit frågor på min mail eller ni som undrar något - ställer dom frågorna här på bloggen istället. På så sätt så kan alla få se alla frågor och alla svar! Vilket gör alla glada haha! :)
Så alla ni söta läsare som undrar över saker och ting - är jättevälkomna att ställa era funderingar här på bloggen - så gör jag alltid mitt allra bästa för att svara så bra som möjligt på det ni undrar över!
Kramar på er!

...Ibland har jag så mycket att göra och så många mail att svara på så att jag sitter så här! Huvudvärk...! :) Hehe...Nää skojar bara ;)

Det är duktige Charl Marias som har tagit bilden på mig i Cape Town.


Kommentarer
Postat av: emz

Hur är ditt förhållande till godis och snacks? Äter du mycket godis, eller äter du inge godis alls? Har du alltid varit så där snyggt smal som du är, eller har du vägt mer än vad du gör nu, men tränat ner dig i den vikt du har nu? Vad äter du för att hålla dig i form? Gör du något speciellt för att hålla formen förutom att du är ute och springer?

Hur många procent av din 'lön' ska agenturen ha?





Många frågor :D

Vore kul om du kunde skriva alla frågor och svar i ett inlägg sedan

2009-02-21 @ 12:39:02
Postat av: elin

Är du och "grabben i huset" tillsammans eller på g?

Går du visningar ofta?

Vad tjänar man mest på, plåtningar eller visningar?

Vad har du tjänat som mest på ett jobb?

2009-02-21 @ 20:19:08
Postat av: Anonym

hur går man lättast ner i vikt- och stannar där? :P tänkte att du visste eftersom du är modell ^^

2009-02-22 @ 11:08:10
Postat av: mj.

vad är det roligaste med modellandet? om du måste säga något specifikt typ!

och vad är det roligaste med resorna? :)

2009-02-22 @ 17:34:19
Postat av: Emma

Emz >> Jag är inget godis fan...Men jag äter rejält med mat...All sorts mat. Håller inte direkt tillbaka med något och har aldrig haft problem med vikten...Ligger nog mycket i bra gener från pappas sida :) Och springer gör jag mest bara för välmåendet!



Det är lite olika. Men oftast får man 55 % av allt man tjänar...Så dom tar typ hälften av allt! Galet mycket..



Kram

2009-02-25 @ 15:34:22
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: Emma

Elin >> Vi är på sätt och vis tillsammans.. :) Lite komplicerat.

Har gått mycket visningar hemma i Sverige..

Visningar ger nästan aldrig mycket pengar. Pengar finns i kataloger och kampanjer, vilket är plåtningar ;)

Behåller det för mig själv. Skriver aldrig på bloggen om pengar.. :) Hehe..Sorry ;)

2009-02-25 @ 15:39:14
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: Emma

Anonym >> Har aldrig försökt gå ner i vikt..Så det kan jag tyvärr inte svara på. Antar att det är bra att äta hälsosamt och motionera lite :) Är mitt bästa tips, att vara hälsosam! :D

2009-02-25 @ 15:42:16
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: Emma

Mj. >> Jag älskar att stå framför kameran...Att bara få gå in i en karaktär och skapa något vackert! Att få vara kreativ.. :) Träffa intressanta människor från olika bakgrunder...Många grejer är possitiva :) Men med resorna är det just att få träffa olika människor och lära sig om kulturer...Sjukt intressant!

2009-02-25 @ 15:48:48
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: nina

kan man ha två agenturer i sverige. har länge velat bli modell och tror jag ska satsa på det. och är det agenturen som fixar andra agenturer runt om i världen eller är det du som måste skicka in bilder och mått 0och sånt???

2009-03-23 @ 23:16:22
Postat av: Emma

Nina >> Man kan inte ha två agenturer i samma stad. Men man kan alltså ha en agentur i Stockholm och en agentur i till exempel Malmö på samma gång :) Ens moderagentur är dom som ska fixa andra agenturer åt en runt om i världen!

2009-03-29 @ 14:36:44
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0