Jag bor i en resväska

Känns det som ibland...Hehe... :)
Är framme i Guangzhou nu...Direkt efter tågresan hit åkte jag iväg på en casting. Snacka om att castingarna här i Kina verkar konstiga...Svårt att beskriva men...Väldigt annorlunda...!
Modellägenheten här är stor men exremt obehaglig! Haha låter sjukt men jag är som vanligt helt skärrad efter att ha träffat modellerna. Som vanligt rökare...Men den här gången helt extrema...Dom röker heeela tiden och snackar oavbrutet om alla olika killar som dom har haft sex med dom senaste dagarna...Det verkar typ som att dom röker, dricker och ligger med allt som rör på sig...Jag blir helt äcklad och spyfördig varje gång jag hör dom prata...Usch. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra...Jag ger det ett par dagar och ser om jag står ut...Annars finns det alltid en hemväg...Som mamma och pappa säger... :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

allting kan inte vara perfekt, det gör ingenting om du "klagar" :) kan du inte berätta lite mer detaljerat om de dåliga sakerna också? typ tjejerna, de konstiga castingarna etc etc.. tack!

2009-02-11 @ 11:46:26
Postat av: Anonym

Ja man måste själv avgöra när det är nog... antar att de där tjejerna inte går att snacka tillrätta:)

2009-02-11 @ 19:09:58
Postat av: Emma

Jag ska göra inlägg mer ingående om hur det funkar här på castings och sånt.. :)

2009-02-15 @ 16:07:31
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0