Oh lord

Jäklar vad trött jag är! Vaknade imorse och tänkte att jag hade all tid i världen...Eftersom att jag bara skulle på en casting vid tre tiden som dessutom ägde rum på agenturen...Så bekvämt tänkte jag... :)
Direkt när jag kom hem från min springrunda ringde mobilen...Agenturen - som tyckte att jag skulle vara där om 20 minuter. Kuuul...Haha jag - helt svettig efter min springtur fick tvätta av mig snabbt i handfatet...Lägga på lite smink och kamma håret. Glida i min röda tighta klänning och springa iväg till agenturen...
Sedan dess har det varit non stop...Hela dagen med castings...Och att ta sig till castingarna - tar tid! Har typ träningsverk i benen pågrund av allt gångavstånd mellan de olika bokningarna.
Stod upp och åt lunch idag på bussen...Bekvämt - inte direkt...Hehe :)...Stod också upp på tunnelbanan några timmar senare och åt mitt mellis...Så ni hör - mycket stå. Inte sitta... :) Ont i ben. Jepp.
Aja jag klagar inte! Hoppas att jag bokar något skoj jobb!...Saken är att det var "bara" 3 castingar idag...Men det tog så här lång tid och ork eftersom att det tar sån otroligt lång tid att ta sig runt överallt... :)

Nu måste jag iväg en snabbis till mataffären och inhandla lite frukostvaror och vatten...Man kan ju inte dricka kranvattnet här i HK...En liten upplysning bara ;)

Kommentarer
Postat av: Passepartout

hoppas det gick bra och att du bokade något. Men du är ju gorgeous så det borde ju inte vara något problem. :)

2009-02-10 @ 08:38:43
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Emma

Tack! Jag håller tummarna för det också! :) Va gullig du är.. :)

2009-02-10 @ 09:25:58
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej! :) Jag undrar hur du hittar till alla olika castingar? Får du en karta eller någon slags vägbeskrivning? :P Kram

2009-02-10 @ 10:16:27
URL: http://absolutelyelin.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej Elin!

Man får en kartbok av agenturen första dagen man kommer, sedan är det bara att försöka ta sig runt på egen hand. Alltid en utmaning..! Här i Guangzhou dock har vi chafför som kör oss runt. Eftersom att det är omöjligt att ta sig runt här på egen hand.

Kram Emma :)

2009-02-15 @ 15:55:41
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0