10 sidor!

Oh my! Hela 10 sidor får jag för mig själv i editorialen som jag gjorde idag! Det är inte dåligt...Det betyder ju att största delen av tidningen kommer att innehålla mig :D Haha! East Touch Magazine hette ju tidningen, tydligen en väldigt prestigefull tidning här i Hong Kong...! Temat på plåtningen var typ "manligt". Jag såg väldigt androgyn ut med bakåtslickat hår och lager på lager grabbkläder. Very high fashion darling... ;) Haha...
Är så intressant att jobba här i HK för att ingen på fotograferingen, varken fotografen eller stylisten pratade Engelska! Helt crazy...Så vi pratade typ teckenspråk med varandra haha :) Det kändes lite skumt :P
Tidningen kommer ut den 2:a Febuari...Så jag lägger upp bilderna när jag har lagt händerna på ett exemplar!

Nu - Sängen! Jag är jättesjuk och hängig. Kändes btw som att jag skulle svimma flera gånger idag för att jag är så sjuk...Typ febrig och förkyld. Försökte tänka bort det så gott som det gick under dagens casting och under plåtningen...! Är ledig imorgon så jag ska försöka sova hela dagen... :) Hoppas jag känner mig bättre 2morrow! Hörs snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0