14:e åker jag!

Till Hong Kong med agenturen Model Management HK - www.mmhk.hk
Jag har ett 3 månaders kontrakt med dom...Och allt känns väldigt spännande och roligt! Har stora förväntningar på den här resan...Eftersom att jag har enda sedan jag började modella blivit rekomenderad att jag borde åka till Hong Kong och jobba. Att jag tydligen har en look som är väldigt passande i just den marknaden.
Och nu ska jag dit...Med HK:s bästa agentur. Det är inte illa...!

Så snart bär det av till Hong Kongs galna modevärld...Det kommer nog bli väldigt annorlunda och jäkligt coolt! :D

Kommentarer
Postat av: Claudia

Du får gärna packa med mig :)

2009-01-06 @ 12:54:11
URL: http://claud.blogg.se/
Postat av: anja

Neeej men vad kul :D då kommer du även hem lagom till våren ;)

2009-01-06 @ 13:30:34
Postat av: anja

justja, jag har en fråga är det du som betalar flyg och allt eller är det agenturen som gör det år dig. :)?

2009-01-06 @ 13:31:34
Postat av: Karolina

Hej ,

Hur mycket tjänar du? nu när det verkar gå så bra för dej !När får man se dej modella i tidningar/tv/reklam? Lycka till i HKG.



2009-01-06 @ 21:16:13
Postat av: Emma

Claudia >> Haha :D Du kan hoppa ner i min stora resväska ;)



Anja >> Aa precis :D



Anja >> Agenturen står för boende, fickpengar och allt sånt. Biljetten betalar jag själv :) Det är också skönt eftersom att då vet jag att jag inte är återbetalningsskyldig på något som helst sett! :)



Karolina >> Hejsan! När man är modell har man ingen fast månadslön :) Utan det varierar hela tiden! Jag har varit med i tidningar/tv/reklam redan...Dock inte så mycket i Sverige! Det ska det bli ändring på :D

Tack snälla du :)

2009-01-08 @ 15:04:45
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: karolina

Hej,

Vore kul om du lade upp några bilder från de jobb du har gjort:-)

2009-01-08 @ 22:27:28
Postat av: Emma

Hejsan Karolina! :)

Under kategorin "Modellbilder" hittar du massa bilder på mig från alla möjliga jobb jag gjort :)

Kram

2009-01-10 @ 17:50:40
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0