2008 ett speciellt år...

För mig i alla fall...Det är under det senaste året ungefär som jag har byggt upp min karriär till den nivån den är på nu :) För typ ett år och två månader sedan hade jag inte ens varit utanför Sverige...Ännu mindre hade jag agenturer runt om i världen och ett respektabel portfolio att visa upp. Det känns som att det har hänt mycket...Och ännu mer kommer förmodligen komma under 2009!...Som ni också självklart kommer få ta del av... :)


Hoppas att ni alla fick en trevlig nyårsafton...Och att ni inte är alltför trötta idag... ;)
Gott nytt år!

...Själv firade jag nyårsafton med familjen och vänner. Inget drickande & god mat :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur fira du igår? :)

2009-01-01 @ 12:47:33
Postat av: S

Tack själv för 2008! Gott Nytt År :)

2009-01-01 @ 14:39:05
Postat av: Emma

Anonym >> Med min familj och vänner :) Vi bara myste med god mat och pratade :)



S >> Gott nytt år! :D

2009-01-03 @ 10:31:02
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0