Fixa & trixa

Är precis hemkommen från stan...Har varit runt och handlat massa grejer inför Hong Kong resan :) Lite olika produkter bland annat...En kokbok haha :) Och lite annat...
Har lagat min favorit pasta till middag - pasta med pesto, fetaost, soltorkade tomater och pumpafrön! Gotti!
Gissa vad jag ska kolla på ikväll? En film som jag har snackat mycket om...Och som ligger mig varmt om hjärtat...Ni vet vilken - "En Geishas Memoarer". Den är bara för underbar!

Älskar omslaget till filmen också! Breathtaking...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stämningen i den filmen är helt otrolig! Älskar den!

2009-01-11 @ 10:26:40
Postat av: Emma

Håller med! :D

2009-01-12 @ 08:38:31
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0