Hallå!

...Nu var det ju jättelänge sen sedan ni fick se mina berömda matbilder som jag alltid tar! ;D Haha...Så jag bjuder på en goding här...

Det som ni ser på bilden är alltså: Sesampanerad kyckling med bulgursallad som innehåller torkade aprikoser...Till det sweet chili sås, gurk och morotsstavar!

Modelltjejerna som jag delar lägenhet med tycker förmodligen jag är helt galen...Dom har sagt flera gånger - Ska du äta igen...När jag har lagat någon mat - Ja det ska jag...Äter ju flera måltider på en dag liksom...Haha :P

Kommentarer
Postat av: elin

BRA, klart du ska äta tjejen!



Fortsätt så och skit fullständigt i dom andra idioterna :)

2009-01-27 @ 15:35:05
Postat av: Arandur

Hoppas du får en härlig fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg, det kanske kan ppigga upp dig :)

2009-01-27 @ 15:43:20
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Emma

Elin >> Haha :D Precis så jag tänker göra! :)



Arandur >> Tack :) Det ska jag göra!

2009-01-28 @ 13:14:19
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0