Mini fashionista

Kolla in det sneda smilet med smilgropen på ena kinden :D



Jag har alltid haft en ganska personlig och egen stil som ni kan se :) Här är jag 3 år gammal och har klätt upp mig riktigt fint enligt mina egna mått mätt!
Mina föräldrar var och är sådana där bra föräldrar som alltid har låtit mig klä mig och uttrycka mig själv som jag vill...Redan i unga år...
Att uttrycka mig med kläder och mode har alltid uppenbarligen varit en stor del i mitt liv...And still is!
Det är inte så långt efter den här bilden är tagen som jag släpade med mig min pappa till Globen för att köpa mina första platåskor som jag hade sparat ihop till! En unge med egen vilja var jag definitivt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

gud vad söt! haha. De flesta lånade mammas pumps (alla mina tjejkompisar har typ gjort så) Du sparar till egna. Go girl! ;)

2009-01-05 @ 22:32:29
Postat av: Claudia

SÅ söt, var du blond?

2009-01-05 @ 22:59:03
URL: http://claud.blogg.se/
Postat av: Angelica

hihi,, jag funderade också på om du var blond.. Man har svårt att föreställa sig dig som det med dina exotiska drag ;) Men det är bra Emma,, med vilja kommer du långt! ;) Kram!

2009-01-06 @ 00:16:44
Postat av: Anonym

Måste kommentera handen också, man ser på kroppsspråket att du verkligen känner dig fin! Måste också säga att du bjuder på dig själv och att bloggen är jättebra:)

2009-01-06 @ 07:54:38
Postat av: Emma

Johanna >> Haha tack :D Nej jag kunde inte låna mammas skor...Hon har ALDRIG ägt ett par högklackade skor i hela sitt liv! ;P



Claudia >> Tack :) Ja jag var superblond när jag var liten! Ljust hår och riktigt mörka ögon :)



Angelica >> Visst är det ovanligt ;) Hehe tack! Och det är verkligen sanningen! :)



Anonym >> Haha ja precis :D Tack så jättemycket!



Kram till er alla!

2009-01-06 @ 12:16:34
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0