Ordning och reda - pengar på fredag...

:) Hehe...Vet inte hur det blir med pengar på fredag...Men ordning och reda blir det i alla fall. Finns en ny kategori på bloggen på vänster sida. "Frågor & Svar" döpte jag den till...Tänkte att det underlättar för er när ni vill hitta svaren och sånt från frågestunderna som vi har haft ;)

Okej jag måste tipsa om en grej som jag själv längtar efter jättemycket...Men som är lite svårt att göra här ifrån Hong Kong...Hehe.
Ta en promenad runt Söderbysjön! Låter helt knäppt kanske...Men sedan jag kom hit till HK är det något som jag längtar efter varje dag. Att promenera runt där med mamma och prata...Ha med några mackor och te...Och bara njuta. Det är så otroligt vackert där nu också när det fortfarande är kallt ute... :)
Ett tips bara...Ni är ju i alla fall närmare Söderbysjön än jag själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0