Så där vid mellis tid...

Hej, hallå! Här sitter jag vid min dator och svarar på mail och sånt...Nödvändigheter...!
Imorgon öppnar agenturen igen! Äntligen! :D Ska bli kul att komma igång igen med arbetet!
Har flyttat in en ny tjej också i min lägenhet, en ny Rysska. Hon äter inte (som om det nu var en överraskning)? Haha :P...Konstigt hur man ens kan överleva två hela dygn med endast lite torrt fiskfjäll...Haha jag lovar att det var det som hon åt. I en liten påse, som typ en mini chipspåse...Låg det små, små torkade fiskbitar som var saltade. Två sådana åt hon en gång...Sedan har hon bara druckit te resterande timmar dom här två dygnen. Kul liv.
Aja...Jag försöker väl överleva här i min ensamhet. Snackar ganska mycket på Skype med Mamma... :) Men det är ju gratis så man behöver ju inte oroa sig! Hehe :)
Börjar väl bli dags för mellis snart...Blir nog en skål med turkisk yoghurt, torkade aprikoser, valnötter och honung! Min favorit när det kommer till mellanmål :D Try!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0