Gamla minnen...

Idag har jag varit och jobbat hela dagen, plåtning :) Det var kul...Är bara lite trött nu och har väldigt mycket att fixa inför Hong Kong resan...! Men det löser sig ;)

Har suttit och kollat igenom gamla bilder på min andra dator :) Har plockat ut lite bilder på mig från åldern 11-13. Innan allt modellande kom in i bilden. Här var jag bara än busig liten unge än så länge!

Pappa och jag ute på vår tomt, 2004.

På nyår år 2003 :)

2005...Solbränd och glad.

Sommaren 2005 i Visby med Pappsen.

En liten unge var man år 2004!

Busunge samma år...

Gillade tydligen Reggae år 2004 också!

Och hade lösnaglar, hjälp! Haha :)

Kommentarer
Postat av: Elin

vilken bra blogg du har emma! jag jobbar också som modell, så det är väldigt kul att läsa om vad du bysslar med! vilka agenturer är du med i?

2009-01-12 @ 19:50:24
Postat av: Hanna

Det är härligt med gamla minnen :)

2009-01-13 @ 10:48:23
URL: http://johannawiik.blogg.se/
Postat av: Emma

Elin >> Tack så mycket! :) Åh va kul att du tycker det :) Du kan se alla mina agenturer under mina länkar på vänster sida om bloggen! Är bland annat med Model Management HK, Clyne Management, 3d Model Agency..Med mera ;) Vilka agenturer är du med?? Undrar om vi har träffats på nån visning någongång.. :)

2009-01-13 @ 15:23:23
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: Emma

Hanna >> Visst är det :)

2009-01-13 @ 18:49:36
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0