Hur fin...

Var inte Kate Moss när hon var ung! Vilket litet charmtroll!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Har en liten intressant fråga.

- Vilken sida av ditt ansikte gillar du mest? =D I profil / framifrån?

2009-07-26 @ 18:14:14
Postat av: sanna

Jag har en liten intressant fråga till dig.

- Vilken sida av ditt ansikte gillar du bäst? Fram ifrån och profil? =)

2009-07-26 @ 18:17:59
Postat av: Emma

Aa, som sagt en intressant fråga! Snacka om kul och uttänkt fråga, ingen har någonsin ställt mig den :) Hmm...Jag gillar min högra profil väldigt mycket...Skulle nog säga att det är min starkaste sida på ansiktet..Tror jag hehe ;) Kram

2009-07-27 @ 21:23:10
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0