Peach





Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejhej:) Vad använder du för foundation? Hur får du sådan lyster i hyn? tack för en fin blogg!

2009-07-29 @ 23:08:23
Postat av: Hanna

Hej! Hur gjorde du när du sökte till utländska agenturer? :) Skickade du in bilder som man gör i Sverige då eller?!

2009-07-30 @ 13:04:20
Postat av: Emmy

Hej, Emma!



Jag ville bara tala om för dig att jag ser upp till dig, du har allt det jag alltid velat och vill ha. Jag har tragglat med ätstörningar 3 år tillbaka och jag har tappat bort mig själv på vägen och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Ätstörningen har förstört mitt liv och helt ärligt så vet jag inte om detta mörker någonsin kommer att ljusna upp. Jag känner inte dig, men ändå så ger du mig något slags hopp om att det faktiskt går att modella (det är min dröm sen jag var typ 10 år. Jag har varit med i en agentur, men det sket sig när min ätstörning blev för påtaglig), ÄTA och må bra! Detta kommer nog låta väldigt sjukt, men när det är svårt för mig att äta så brukar jag tänka på dig, hur fantastisk du är och hur vacker du är. Hälsosam och underbar! Du ger mig inspiration och det vill jag tacka dig för. Stora kramar från EMMY

2009-07-30 @ 14:29:49
URL: http://www.cobraztyle.devote.se
Postat av: Anonym

Jag är kär i dig! Punkt slut.

2009-07-30 @ 20:40:20
Postat av: Emma

Sandra >> Det roliga är att jag inte har något som helst smink på mig på bilderna, bara läppglans med jordgubbssmak :) Brukar aldrig ha smink på mig när jag inte jobbar, inte ens mascara. Trivs väldigt bra med mitt utseende och med min hy utan smink! :) Tar hand om hyn gör jag, tvättar varje morgon & kväll och smörjer in! :)



Hanna >> Ens moderagentur ska hjälpa en med det! :) Man kan även skicka in ansökningar själv om man vill till utländska agenturer, med bilder och sina mått!



Anonym >> Hehe...Tar det som en komplimang, tack :)



2009-08-01 @ 14:29:49
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej Emmy!



Jag vet inte vad jag ska säga, blev så otroligt rörd när jag läste den här kommentaren från dig. Började nästan gråta...

Vilka ord!

Det är när jag läser en sådan här kommentar som jag förstår varför jag vill fortsätta blogga. Fortsätta att visa unga tjejer hur man kan vara vacker på både insidan och utsidan och uppnå sina drömmar. Må bra och ta för sig av livet.

Jag har träffat så otroligt många unga tjejer som har ätstörningar...Så otroligt många tjejer som har tappat bort sig själva i alla krav och ouppnåerliga skönhets ideal. Och som också på vägen tappar bort sig själva och sina känslor...

Livet är långt...Och det finns så många saker som är värda att ta vara på och uppleva som inte har med hur man ser ut att göra :) Älska människor och bli älskad är allt som har betydelse! Ibland är det så lätt att glömma bort det...

Jag hoppas och tror att DU kommer att få ett underbart liv! Och att du ska älska dig själv oavsett hur du ser ut. Helt enkelt må bra.

Kolla in här på bloggen för mat-tips :) Hur man kan leva sunt, och äta bra, så att man blir mätt och glad och också träna och känna välmående i hela sin kropp. Äta allt, men välja rätt alternativ som fullkornsproduker istället för dom ljusa alernativen. Det kommer man långt med! :)



Tusen tack Emmy för ditt förtroende och din oerhört fina kommentar.



Tusen varma kramar från mig!

2009-08-01 @ 14:43:41
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0