Backstage pictures from yesterdays crazy shoot!

Blev en lång dag av plåtande igår! Från 9.00 till 21.00, 12 timmar...Puuh, det kallar jag heldag haha! :D Men guud så roligt vi hade det! Dagen var fylld av skratt, glada ansikten och framför allt fantastiska bilder, som alltid när vi jobbar ihop!!! 
Temat var som sagt indian vs cowboy men en liten twist...Tror att serien kommer bli sjukt snygg! :)
Resultatet är klart inom en månad och fram tills dess får vi nöja oss med dessa backstagebilder som visar lite vad som hände under dagen...

Jag och fantastiska stylisten Anna innan vi ska börja plåta första uppsättningen av indian temat...

Hela gänget! Från vänster, stylisten Anna, Jag, fotografen Nina och Makeup/hårstylisten Elva...Killen som tog den här bilden på oss var Ninas fotoassistent för dagen, Patric, en jättegullig kille som också var till stor hjälp under dagen... :)

Studion är uppriggad...

Sminkbordet där duuuktiga Elva har alla sina magic pencils uppställda...

...Hjälp Elva attackerar mig med sin fondationborste! Haha...!

Igen...Haha :)

Anna står och funderar över kläderna och styligen...Anna är verkligen en otroligt begåvad och duktig stylist!

Ett av dom väldigt många fantastiska armband jag hade på mig under dagen från coola märket Crazy Chicks, som specialdesignade smycken till oss för den här plåtningen!

På tal om crazy...! What's going on?! Haha...

Var bara jag och Anna som höll på och busa, här är vi lite mer allvarliga...Lägg märke till coola Elva i spegelreflektionen som tar bilden på oss! Hon hade på sig världens finaste svarta hellånga klänning under dagen, var som gjord för henne!

Pose! Haha... :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt!:) men får du något betalt? :)

2009-06-07 @ 16:11:10
Postat av: Angelica

fin bloggdesign Emma :)

Och bilderna blev nog jättesnygga skulle jag tro, du passar föör bra som pocahontas/indian-tema :D

2009-06-07 @ 16:50:05
Postat av: Elva

Tack för igår Emma. Kändes så pissigt att behöva lämna plåtningen innan ni var färdiga men jag är helt säker på att det blev bra ändå. Ser verkligen fram emot bilderna. Då är så otroligt grym framför kameran!

2009-06-07 @ 16:59:37
URL: http://elvamakeup.blogg.se/
Postat av: danni

OJ! vilken snygg design! bilderna blev säkert skitbra dom också!

2009-06-07 @ 21:12:26
URL: http://superdanni.blogg.se/
Postat av: Emma

Anonym >> Tack! :) Det här jobbet som vi gjorde ihop är en såkallad testplåtning. Alla inblandade gör det som ett projekt ihop gratis för att få bilder till sina böcker! :) Och det är minst sagt värt det, med tanke på hur grymma bilderna blir när Nina står bakom kameran! ;)



Angelica >> Kul att du gillar designen! :) Tack söta du! :D



Elva >> Det är lungt! :) sminket/håret och allt såg super ut även på sista bilden, lika bra som på alla andra, du är såå duktig! :D Ska verkligen bli superkul att se slutresultatet sen, can't wait! :)



Danni >> Tack och tack!! :D :)



Kramar

2009-06-08 @ 14:21:41
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0