Benjamin Buttons otroliga liv!

Herrejösses vilken fantastisk film! Såg klart den för några timmar sedan medan jag åt lunch (började kolla igår kväll alldeles fööör sent) och jag säger bara wow...En av dom absolut bästa filmerna jag någonsin har sett!

Anyway, dom senaste dagarna har jag haft världens motivation när det kommer till min springning! Har liksom längtat efter att gå ut och jogga dom senaste dagarna, som att jag har helt galet mycket energi i kroppen! Funderar på att kanske springa något sånt där lopp, typ Tjejmilen eller liknande...Får se...Idag till exempel gick jag ut för att jogga, när jag kommit till slutet av min "runda" så hade jag fortfarande lust att springa mer...Så jag fortsatte och det slutade med att jag nästan hade sprungit 9 kilometer!...Kom hem och var knappt ett enda dugg svettig och var inte det minsta anfådd, *stolt* det kallar jag kondition! :D Man blir så glad när man känner sig stark och frisk i kroppen tycker jag... :)

Igår var det soligt när jag var påväg till sushistället i området där jag bor...Fick till och med kisa med ögonen (annat är det idag, hehe).

Dagens lunch var detta, serverat med ett grovt fullkornsbröd och ost...

Rökt lax, ägghack med turkisk yogurt och majonäs med grönsaker i lass...Hehe :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur ofta springer du, varje dag eller? :D

2009-06-12 @ 15:32:15
Postat av: Emma

Jag brukar springa några gånger i veckan, beroende på när jag har lust och energi! :) Senaste dagarna har jag fått för mig att jag typ vill bli maraton löperska haha! Snart ser du mig bland OS löparna på TV hahaha :P I wish lol ;D

2009-06-12 @ 16:00:13
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: Sara

Du är så hälsosam och duktig som få! :) Snacka om en förebild för många =)

Kram

2009-06-12 @ 16:05:48
Postat av: Hanna

Jätte intressant det här med hälsosam mat. Vore kul om du kunde skriva mer om sånt :)

2009-06-12 @ 21:23:54
Postat av: Anonym

Åhnej , tänk om du ger upp modellandet och blir maratonlöpare :O akta dig xD

2009-06-12 @ 21:56:20
Postat av: Emma

Sara >> Känns kul å höra att du tycker så! :) Tack :)



Hanna >> Det ska jag helt klart göra, viktigt ämne! :)



Anonym >> Hahaha ehh tror nog inte det ;P Kör springandet på amatör nivå, det räcker gått och väl ;) Men det är ju bra att gilla att motionera och ta hand om sin kropp som modell, eller hur :D Modellandet is my life! ;D



Kramar

2009-06-12 @ 22:15:41
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: Anonym

ätar du alls pasta ris potatis? har sett mycket fisk när du visat maträtter men då har det varit sallad till... bara nyfiken :)

2009-06-13 @ 10:11:17
Postat av: Emma

Till lunch brukar jag nästan alltid äta fullkornsbröd/knäckebröd med keso eller ost till maten (lagar alltid min lunch själv när jag är ensam hemma). Middag äter jag oftast med hela familjen och då äter vi alltid fullkornspasta, råris, dinkel eller quinoa till maten. Och vi äter ofta paj, det är min favoritmat! :D Hehe Tacopaj! Mums.. :) När jag äter ute blir det ofta sushi :)



Kram Emma

2009-06-13 @ 10:22:35
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: Clara

Jag tycker definitivt att du ska satsa på att springa Tjejmilen! Det är skitkul och det går faktiskt fortare än vad man tror att det ska göra, man överträffar sig själv :) Jag och mamma ska åka till Sthlm och springa i år igen.



PUSS OCH KRAM, hälsa!

2009-06-13 @ 10:23:05
URL: http://costergren.blogg.se/
Postat av: Mia

vad äter du oftast på kvällen, asså som typ "kvällsfika" :)

2009-06-13 @ 11:42:46
Postat av: Emma

Clara >> Va kul att ni ska springa den! :) Får se om jag är hemma då, i sådana fall kan ni ränkna med sällskap! :D Hälsa alla! :)



Mia >> Det brukar bli nötter, turkisk yogurt, ost eller en macka :) Pröva turkisk yogurt med nötter, aprikoser & honung - Supergott! :)



Kram Emma

2009-06-13 @ 22:03:18
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0