What's up

Okej, tänkte att jag ska dela med mig lite av de närmsta framtidsplanerna!
Min plan har varit och ÄR att vara hemma nu i sommar. Invänta bilderna från mina senaste plåtningar och sedan planera mina nästa karriärsdrag riktigt väl. Ska spendera några veckor på mitt lantställe på Fårö, vila upp mig, njuta och sedan bege mig ut i världen igen och jobba.
Min agentur i Cape Town vill att jag ska komma dit och jobba i början av deras högsäsong vilket betyder i slutet av vår sommar.
Fick också helt oväntat ett erbjudande av en agentur som jag har jobbat med om att åka till Bangkok och modella nu i augusti. Allting betalat, resa tur & retur, boende, fickpengar, setcards med mera. Den här agenturen har väntat på svar från min sida men jag har inte riktigt vetat vad jag skulle säga eller göra.
Det som jag hela tiden har tänkt och velat sedan jag kom hem från Hong Kong är att invänta alla nya bilder och sedan se vad som händer och dyker upp utifrån dom. Så idag pratade jag med agenturen som hade Bangkok erbjudandet och sa att jag helt enkelt kommer göra på det viset som planen var från början - Vänta på bilderna och sedan se vilka agenturer och erbjudanden som kommer utifrån dom. Precis som jag vill ha det! Är säker på att det kommer hända en massa spännande grejer nu inom den närmaste framtiden.

Jag har några stora grejer på gång... :) Och jag är närmare mina drömmar än jag någonsin har varit förut!

Stay tuned!

Kommentarer
Postat av: charlotte

Gud vad kul för dig !! Ta vara på möjligheterna!

2009-06-09 @ 21:14:28
Postat av: Anonym

Vad glad jag blir för din skull :D

föresten, bloggen ser bra ut nu, asså kategori delen nu, det var jag som klaga på det förut :P men du verkar ha fixat det :D



KRAM :D

2009-06-10 @ 11:00:50
Postat av: Emma

Tack Charlotte! :)



Och tack Anonym! :D...Nu är bloggen tillbaka fixad till den gamla designen, mycket bättre så eftersom att den nya inte funkade på äldre internet explorer versioner! Nu funkar bloggen oavsett dator och skärm! :D



Kramar! :)

2009-06-10 @ 21:28:36
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: Champs @Muniquin:models

Dear Emma,

Hi I'm Champs from MuniQuinmodels, We are agency from Bangkok.

We're very interested in you, impress in your portfolios and your attitude

We'd love to have you here.



here's our agency website, You can check on it:

www.muniquinmodels.com



Please contact us back at

[email protected]



Best,

Champs

2009-06-17 @ 17:14:07
Postat av: Emma

Hi Champs!

Thank you so much for your comment here on my blog! :)

I've sent an email to you now! Speak soon again... :)



Warm regards,

Emma

2009-06-18 @ 15:03:05
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0