För er som är nyfikna...

På hur det kan se ut inne på en modellagentur kommer två bilder här! Bilderna har jag tagit inne på agenturen som jag jobbade för på Nya Zeeland när jag var där.

Modellernas setcard brukar för det mest täcka väggarna inne på en modellagenturer, min agentur i NZ var inte ett undantag som ni kan se...

Bokarna sitter och jobbar förfullt vid sina datorer och svarar i telefonerna som ringer titt som tätt under hela dagen...! Min bokare där på NZ var Marama, mannen som ni kan se på bilden i svart t-shirt, trevlig snubbe! :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, hur känns det att komma in i ett sånt stort rum egentligen? Hur kände du första gången, liksom kändes det stort? Det ser jättefränt ut tycker jag! :D

Kram på dig :)

2009-06-22 @ 18:43:59
Postat av: Emma

Det är alltid lite nervöst när man kommer in på en sån här stor modellagentur för första gången för att träffa bokarna och så...Hehe känns alltid lite speciellt, men spännande självklart! När jag klev in på min agenturs kontor första gången i Cape Town höll jag på å dö av nerver haha, var så ivrig och samtidigt så himla exalterad! :D

Stor kram!

2009-06-23 @ 13:44:56
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0