Just nu packar jag för fullt!

Ner med alla sommarkläder, sandaler, stråhattar och badkläder! För imorgon ska jag åka iväg till mitt landställe på Fårö! Sist jag var där var sommaren innan jag skulle iväg på min första jobbresa till Sydafrika, alltså två sommrar sedan! Förra sommaren var jag ju i Australien så då blev det inte heller av...Men guuud som jag har längtat efter att åka till Fårö igen, jag bara älskar att vara där! Huset som vi bor i där är precis vid stranden, Sudersand...Lata dagar i solen...Långa cykelturer...Sedan ser man ju också så fräsch ut när man har varit iväg på semester, snygg bränna och utvilade ögon = BRA! :)
Blogga kommer jag göra som vanligt, har alltid med mig min kära laptop!



Sedan när jag kommer hem igen till Stockholm kommer det att hända massa spännande och roliga jobbgrejer! Det ser vi fram emot!

Kommentarer
Postat av: clara

åå vad lyx dej!

vi åker inte dit förrän i augusti..

hälsa gotland och familjen från mig =)

2009-06-23 @ 18:58:26
URL: http://costergren.blogg.se/
Postat av: Angelica

åh, hoppas du får det bra på Underbara Gotland.. Var längesen jag var där, saknar det!

Lova att uppdatera oss,hihi!:P

2009-06-24 @ 16:37:35
Postat av: Emma

Clara >> Det ska jag göra! :D



Angelica >> Hehe tack :) Ska uppdatera med massa fina Gotlandbilder ;)



Kram

2009-06-25 @ 20:31:25
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0