Numéro perfection

Här är några av mina favorit Numéro omslag genom åren!
...För övrigt så är tidningen Numéro en av dom mest inspirerande och fantastiska modetidningar som finns tycker jag!

Lily Donaldson på omslaget, detaljerna, färgerna, ljuset...Allt = perfektion!

Anja Rubik på omslaget, posen, stylingen, dramatiken...Inte nog med dom faktorerna, bilden är också plåtad av min absoluta favorit, Camilla Åkrans!

Bianca Balti på omslaget, rörelse, vind, drömskt & skira material...Sagolikt vackert!
  

Kommentarer
Postat av: Sara

snart kommer du vara på ett numéro omslag, det är jag säker på!! ;D

kram!

2009-06-17 @ 16:29:51
Postat av: Anonym

vackra bilder:)

skulle du inte kunna lägga upp massa bra recept och tips på ansiktsmasker? :) skulle uppskattas!

kram

2009-06-17 @ 18:41:17
Postat av: Anonym

håller med Sara, snart ser vi dig där :D!

/H

2009-06-17 @ 23:15:37
Postat av: jojeslife

Vilken underbart fin blogg...Äntligen en person som skriver om mode på ett intressant sätt...

Kommer garanteratfölja din blogg :)

2009-06-18 @ 00:10:18
URL: http://jojeslife.blogspot.com
Postat av: Emma

Sara >> Tack söta du! :D



Anonym >> Visst kan jag det! :) Har massa bra tips.. :) Lägger upp ett inlägg med det inom snar framtid!



Anonym >> Hehe :D Tack!



Jojeslife >> Tack så jättemycket! :) Va glad jag blir! :D



Kramar

2009-06-18 @ 15:01:27
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0