Solsting

Känns nästan som jag har det...Vilken stekande het dag...Haha kan man säga så? :P...Aja.
Började dagen med en springrunda efter frukost. Skön start på dagen! Sedan åkte jag in till stan för att gå på en casting för Cheap Monday. Märket ska tydligen lansera ett glasögonmärke signerat Cheap Monday. Coolt!
Åt lunch i min ensamhet inne i stan efter castingen och begav mig sedan hemåt när jag stillat min hunger. Väl hemma bestämde jag mig för att en dag som denna måste man vara ute och verkligen njuta av solskenet...Så jag tog min Kronan cykel och begav mig ut på förorten och stans gator...Åkte runt vid vattnet i Hammarbysjöstad och Södermalm, gud så fint det är, gud så fint Stockholm är!
Åt mellanmål ute i solen när jag hade kommit halvvägs på min cykeltur för att få lite energi och sedan åkte jag hemåt igen. Lagade Tacopaj till middag och nu sitter jag här. Intressant va, haha... :)
Morgondagen bjuder på en casting på eftermiddagen. Innan den så har jag tänkt att jag ska gå förbi och hämta upp lite kläder hos Ellen, designern av Drottningen av Saba, som jag gjorde ett jobb för häromveckan. Ska få lite kläder av henne som tack :)...Det tackar jag för hehe :D

En preview från den plåtningen kommer här...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! brukar inte kommentera särskilt ofta men läser gör jag så snart du uppdaterat! ;) Men nu är jag nyfiken, är du påväg utomlands något för jobb inom en snar framtid?? Är så kul att läsa om dina resor i olika länder och jobb du gör! :)

2009-06-01 @ 21:34:26
Postat av: danni

belissimo!

2009-06-01 @ 22:12:21
Postat av: Isabella

Hej! Har precis hittat din blogg. Var ngnstans bor du? Blev nyfiken när du cyklade Hammarby Sjöstad-Södermlam. Bor själv i Hammarbyhöjden och älskar det! Som landet och ändå på gångavstånd in till stan. Oslagbart :)

2009-06-01 @ 23:48:57
URL: http://annuendag.blogspot.com
Postat av: Emma

Anonym >> Hej! Kul å höra från dig :) Ja jag har lite grejer på G som alltid ;) Men vill inte riktigt berätta än på bloggen. Håll ut! Mer info kommer snart :D

Tack! :)



Danni >> Thanks :)



Isabella >> Hej! Jag bor i ett radhus söder om söder :) Känner precis samma som du - Så mysigt att bo vid naturen och lungnet - Och sen också ha så otroligt nära till stan där allt händer. Cyklar väldigt ofta in till stan och Södermalm.. :)



Kramar

2009-06-02 @ 20:34:02
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0