My crib

Lite om mig och min omgivning kommer här...

Jag är en person som gillar Buddah prydnader och orientalisk inredning...

Jag är en tjej som äger alldeles fööör mycket smink och smycken som jag...Typ aldrig använder. Men jag kan faktiskt försvara mig med att jag nästan har fått allt det här sminket på jobb - Har alltså inte slösat och köpt allt själv eftersom att jag inte använder smink...

Smycken...

Jag är äger många, många modetidningar...Och det här är bara några av dom...(var god notera, några).
Hehe...

Jag har en fin grön utsikt från mitt sovrum... :)


Då vet ni lite mer om mig i alla fall!
:)

Kommentarer
Postat av: Frida

Guu va kul inlägg Emma, verkligen spännande å se :D

2009-06-03 @ 23:21:25
Postat av: Patricia

orientalisk inredningär så snyggt.

2009-06-04 @ 01:25:57
URL: http://fuckmeheels.blogg.se/
Postat av: BabbiDesign - Bloggdesigner

Hej! Välkommen in til min design sida om du är intresserad av en ny design lr bara vill få inspiration!

2009-06-04 @ 01:33:44
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så fint med Buddha inredning :D du har smak! och ojojoj vad mycket smink...



Du jag har en liten fråga: Skulle inte du kunna ha ett inlägg med vilka som sporrar dig i modellandet och inspiration, som Devon Aoki t.ex.? :)

2009-06-04 @ 08:04:23
Postat av: Angelica

jag håller med den första kommentaren : Kul inlägg! :) Skulle vara kul att få se lite fler bilder på hur du bor, om du vill förstås :)

2009-06-04 @ 12:22:29
Postat av: nina

grymt:) orientalisk inredning är härligt och jag måste ju hålla med... smyckena och sminket var ju inte lite

2009-06-04 @ 12:36:24
Postat av: Kristin

Hej Emma! Är du sugen på en ny bloggdesign? Jag gör gärna jobbet åt dig :) Vanligtvis tar jag 200 kronor betalt, men om du inte vill betala det är det lungt, vore en ära att designa åt dig! :)

2009-06-04 @ 17:04:49
URL: http://liddie.blogg.se/
Postat av: Carolina

oooj det var inte lite smink! haha,lyllo dig som får gratis ;)

var i stockholm bor du?

kram kram!

2009-06-05 @ 17:03:21
URL: http://choccolate.blogg.se/
Postat av: Emma

Frida >> Tack, kul att du tycker det :)



Patricia >> Visst är det!! :D



BabbiDesign >> Tack för tipset :)



Anonym >> Tack! :D Hehe, aa vet :P Haha! Visst kan jag göra det! Har så otroligt mycket inpirationskällor som sporrar mig inom det här yrket! :) Ska göra fler inlägg om det! :D Kolla också in kategorin inspirationsbilder, där finns massa bilder och saker som jag älskar i alla fall! :)



Angelica >> Va roligt att du också tycker det :) Ska bli mer av sånt på bloggen! När man läser och följer någons blogg är det ju alltid roligt att veta saker om personen som man läser om.. :)



Nina >> Hehe vet... :) :P



Kristin >> You rock! ;)



Carolina >> Aa det är inte helt dumt faktiskt..Även fast jag inte använder så mycket av det hehe :P ;) Jag bor söder om söder! :)



KRAMAR till er











2009-06-07 @ 14:55:16
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0