Favorit serier

Alla har ju typ någon eller några favvo serier som dom gillar...Någon serie som man följer och aldrig tröttnar på :)
Är så kul med serier också eftersom att man lär känna olika karaktärer...Och blir fäst vid dom.
Mina favoriter är dessa tre...

Självklart, Sex And The City! Har boxen med alla avsnitt!...Kan berätta att den boxen följer med mig vart jag än åker ;) Hehe...

Och Americas Next Topmodel har jag alltid gillat! Tycker att det är väldigt underhållande... :)...Även den Australiensiska versionen av Topmodel är väldans bra!

The OC...Åh så himla bra! Skulle vilja se alla säsonger...Tror att jag bara har sett säsong 1 och 2...Har inte riktigt följt OC lika mycket som till exempel SATC...Men är ändå väldigt fäst vid den serien! :)


Vilka är era favorit serier?

Kommentarer
Postat av: nilo

the hills, family guy, seinfeld, entourage :D

2009-03-11 @ 16:21:16
Postat av: Angelica

Också The OC, önskar dom kunde visa om alla gamla avsnitt igen, är ett väldigt saknat program :( One Tree hills tittar jag på då&då, skulle vilja följa det konstant men glömmer alltid bort det :P När jag väl ser på det ställer jag mig alltid frågan "varför följer jag inte det här?" haha. Och Top Model, JAG ÄLSKAR TOP MODEL! Sen blir det att man slötittar på andra serier när man inte har något annat för sig, som Vänner tillexempel :)

2009-03-11 @ 17:23:24
Postat av: Sofie

Jag har exakt samma favoritserier som dig! :)

2009-03-12 @ 13:41:03
Postat av: Elin

Har en hel del, gillar också SATC och OC, men min favoritserie just nu är Skins :P

2009-03-12 @ 18:13:02
URL: http://systrarnastaaf.blogg.se/
Postat av: kim

jag har sett ALLA svsnitt av O.c.



Sista säsongen. Omg!



2009-03-13 @ 14:26:10
URL: http://mentackskaruha.blogg.se/
Postat av: Emma

One Three Hills! Det är faktiskt en serie som jag gillar mycket också!...Men samma där, har typ inte hunnit se så många avsnitt.. :)

Jag är på G just nu med att kolla på lite mer av The OC ;D

2009-03-13 @ 14:31:53
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: sara

jag har sätt hela OC serien den äger! :D

2009-03-19 @ 16:02:19
Postat av: Emma

Jag vill köpa boxen! :D

2009-03-22 @ 15:03:38
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0