Grönt te!

Mmm...Just nu sitter jag och dricker min obligatoriska kvällskopp med grönt te :) Måste dricka en kopp varje kväll innan jag går och lägger mig, annars kan jag typ inte somna...Ja vet, konstig jag är......Haha...Dom flesta blir ju pigga av te...Hehe :)
Kom hem från stan för ett tag sedan...Var inne en sväng och åt sushi med en kompis.
Min plan för imorgon är att gå och vintage shoppa på söder! Ska bli kul...Så då vet ni vart jag håller till imorgon ;) Får se om jag lyckas hitta några fynd!

I min kopp är det te...Men jag kunde inte låta bli att lägga upp den här bilden...Med ett annat innehåll. Ett supersött innehåll!


Naaaw... :D

Kommentarer
Postat av: Victoria

fin blogg emma! :) (victoria här hihi)

kul att det gått så bra för dig, PUSS!

2009-03-19 @ 23:31:39
URL: http://victory.webblogg.se/
Postat av: Micke

Hej Emma!



Fan va skoj att vintageshoppa! Har seriöst velat göra det i typ 1 och ett halvt år nu, men har typ inga kompisar som brukar göra det. Så jag vet inte riktigt vart man ska börja. xD Känner dock att min garderob behöver lite förnyelse och vill liksom utveckla en lite personlig stil, inte bara ha ett par jeans och en cardigan som allt och alla. :P Man ska ju sticka ut lite granna tycker jag! :D



Har du lust att kanske ta en fika någon dag snart? Snacka lite modellande och eventuellt spåna lite på en plåtning kanske?



Mvh // Micke

2009-03-20 @ 03:01:16
URL: http://weeazel.blogg.se/
Postat av: Passepartout

naw, så söta!

2009-03-20 @ 09:07:47
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Brukar du ha nåt i teet? typ honung :)?

2009-03-20 @ 15:57:40
Postat av: nina

hej undrar bara om du har hoppat av skolan. ifall du inte har det hur hinner du med både skolan och modellandet.

2009-03-20 @ 19:52:34
Postat av: Emma

Victoria >> Nämen hej! :D Tack så mycket för det! :)



Micke >> Hejsan! :D Haha..Jag får dra med dig på lite Vintage shopping och visa alla coola butiker på Söder! :P

Det skulle vara jättekul å ses :) Du har väl kvar mitt nummer? Bara att smsa så kan vi bestämma något!



Anonym >> Jag brukar ofta ha lite flytande honung i teet! :)



Nina >> Jag har modellat på heltid sedan jag gick ut 9:an :)...Så jag började aldrig på gymnasiet!



2009-03-22 @ 15:23:30
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0