Ibland kan det vara skönt att göra...

Precis ingenting speciellt! :) Som motsats till allt annat jag brukar göra! ;)
Idag har jag varit ute och sprungit på morgonen efter frukosten...Måste alltid äta innan jag kan starta min dag, oavsett vad jag ska göra.
Känns så konstigt att springa här hemma! Möter knappt inte en enda person på hela springrundan...Allt är så tyst och fridfullt. Härligt! :)
Åt sedan lunch...Halloumi och grejer. Gottigott ;) Hehe...
Och Mamma är också ledig idag, så vi var en sväng ute i naturen och sedan gick vi vidare till Konsum...Handlade lite mat och sånt...Gick också in på Apoteket där jag hittade en ansiktsmask för 19 riksdaler...Verkar ganska bra men jag återkommer med hur jag tycker att den funkade...Om det är något som jag vill rekomendera till er läsare...Får se! ;)

Lite bilder från mina olika små äventyr höhö... :P

Mellis är väldigt viktigt i mitt liv!...Det här intog jag för ett par minuter sedan...
Rågkuse med lök-keso, hackat ägg och paprika. Supernyttigt & gott!

Ansiktsmasken från Apoteket...Ska på snart... :)

Hur vackert är inte det här? Så här såg himlen ut igår hemma hos mig vid middagstid...Bilden är tagen från mitt köksfönster!
Snöfläckarna på tomten krymper mer och mer kan jag säga...Är nog snart helt borta :)

Kommentarer
Postat av: Passepartout

fan vad jag blev sugen på halloumi nu då, det var länge sen jag åt det. Måste göra det snart haha.

2009-03-17 @ 09:28:09
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Emma

Haha! :P Halloumi är det godaste som finns!

2009-03-18 @ 18:04:45
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0